جستجو

شرایط گارانتی

کارشناسان فنی آژند در ساعات کاری، از 8 تا 17، شنبه تا چهارشنبه، آماده پاسخ‌گویی به مشتریان هستند.

برای پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، می‌توانید سطح پشتیبانی خود را به 24×7 ارتقا دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با داخلی 150 یا 160 با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

91320800

91320800 021

جهت تسریع در ارائه خدمات گارانتی توصیه می شود کارت گارانتی هولوگرام دار به همراه تجهیز و Log خطای قطعه که بیش از سه روز از تاریخ آن نگذشته باشد، تحویل واحد خدمات پس از فروش گردد.

مدت گارانتی کالای خریداری شده یک سال از تاریخ تحویل و مدت خدمات پس از فروش ۱۰ سال در واحد خدمت پس از فروش آژند می باشد و در صورتی که حمل تجهیز به آژند میسر نباشد، با هماهنگی قبلی اعزام کارشناس فنی به سایت مشتری ممکن می باشد.

لازم است مشتریان همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان مطمئن تهیه نمایند در صورت عدم وجود نسخه پشتیبان کارشناسان این شرکت تلاش می نمایند اطلاعات دستگاه ها را در حد توان حفظ و نگه داری نمایند ولی در هر صورت مسئول اطلاعات از دست رفته مشتری خواهد بود.

مشتریان می توانند تنظیمات تجهیزات را تغییر داده یا هر نرم افزاری بر روی تجهیزات نصب نمایند ولی آژند مسئول بازگرداندن دستگاه به شرایط اولیه نمی باشد.

در صورتی که تجهیزی غیر قابل تعمیر تشخیص داده شود، عین تجهیز و در صورت عدم موجودی، با کالای مشابه تعویض می گردد.

تجهیزاتی که دچار صدمات فیزیکی و آب خوردگی شوند یا توسط اشخاص ثالث باز یا تعمیر شوند بنابر سیاست کمپانی های سازنده شامل گارانتی نخواهند بود.

گارانتی شامل اصل تجهیز و تجهیزات جانبی مرتبط به تجهیز که از شرکت آژند خریداری شده اند می گردد و نرم افزارها فاقد گارانتی می باشند.

برای استفاده از شرایط گارانتی لازم است تا صرفا از قطعات اصلی استفاده گردد و عدم رعایت این موضوع باعث ابطال گارانتی می شود.

پیش از استفاده دستگاه، لطفاً راهنمای استفاده و دیگر توصیه های سازنده مطالعه گردد؛ گارانتی محصول بر اساس چهارچوب اعلامی کمپانی سازنده مانند شرایط دما، رطوبت، گرد و خاک و سیم ارت و … که کمپانی سازنده اعلام می نماید می باشد و در نتیجه کالایی که از نظر کمپانی سازنده فاقد شرایط گارانتی است، از طرف شرکت آژند نمی تواند دارای گارانتی باشد.

تشخیص اصالت گارانتی بر اساس تطبیق شماره سریال، سلامت شماره سریال و بر چسب ضمانت و کارت گارانتی دستگاه می باشد. دستگاه هایی با عدم تطبیق شماره سریال یا مخدوش شدن برچسب ضمانت، شامل گارانتی نمی‌ شوند.

دارنده رسيد به عنوان صاحب كالا تلقي گردیده و در صورت مفقودی یا عدم دسترسی به رسید کالا، کالا در ازای دریافت نامه رسمی مشتری تحویل می گردد.

پذیرش دستگاه توسط واحد خدمات پس از فروش ملاک پذیرش ضمانت دستگاه نمی باشد و این امر پس از بررسی های فنی مطابق بندهای فوق از طرف واحد خدمات پس از فروش به مشتری اعلام می گردد.

شرایط خارج از تعهد آژند

شرکت “آژند” مسئولیتی در خصوص صدمه دیدن، شکستگی، آب خوردگی و یا گم شدن محصولاتی که بصورت پستی، تیپاکس، باربری، پیک موتوری و یا روش های مشابه حمل و یا ارسال می گردند، ندارد.

اسکرول به بالا