جستجو

معرفی و مزایای دستگاه PowerStore

برای همگام شدن با تحول سریع صنعت ذخیره‌سازی داده‌ها، شرکت‌ها استراتژی‌های جدید فناوری اطلاعات توزیع شده مانند محاسبات چند ابری و لبه‌ای را اتخاذ کرده‌اند. بسیاری از این استقرارها به خوبی در حال انجام هستند، اما با افزایش دامنه و تنوع راهکارها، شرکت‌ها نیز می‌دانند که از پس افزایش پیچیدگی برنخواهند آمد. زیرساخت امروزی باید آینده نگر و ساده باشد. همانطور که برنامه‌ها تغییر می‌کنند، مدیران فناوری اطلاعات فضای ذخیره‌سازی را می‌خواهند که به طور یکپارچه سازگار شود. در واقع یک فضای ذخیره‌سازی که درست کار کند، معماری نرم افزار PowerStore  به گونه‌ای طراحی شده است که به شما مزیت چابکی دائمی بدهد و در عین حال پیچیدگی مدیریت را حذف کند، PowerStore می‌تواند عملیات شما را در طولانی مدت ساده و به شما کمک کند هم به اهداف امروزی و هم به اهدافی که هنوز تعیین نکرده‌اید دست یابید. در این مطلب به معرفی و بررسی ویژگی‌های کلیدی این محصول شرکت دل در سه بخش کلی می پردازیم.

 PowerStore به سطوح جدیدی از سادگی و چابکی عملیاتی دست می‌یابد. این محصول از معماری میکروسرویس‌های مبتنی بر کانتینر، فناوری‌های ذخیره‌سازی پیشرفته و یکپارچه و یادگیری ماشینی برای در دسترس قرار دادن قدرت داده‌های شما استفاده می‌کند. این پلتفرم همه‌کاره و متمرکز بر عملکرد، مقیاس چند بعدی، فرایند کاهش دائما فعال داده‌ها و پشتیبانی از رسانه‌های نسل بعدی را ارائه می‌دهد، این محصول سادگی ابر عمومی را به زیرساخت‌های داخلی می‌آورد و عملیات را با موتور یادگیری ماشینی و اتوماسیون یکپارچه ساده می‌کند. علاوه بر این تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده را برای نظارت، تجزیه و تحلیل و عیب یابی آسان محیط در اختیار کاربر قرار می‌دهد. PowerStore بسیار سازگار است و انعطاف پذیری را برای میزبانی بارهای کاری تخصصی به صورت مستقیم بر روی دستگاه‌ها و مدرن سازی زیرساخت‌ها بدون اختلال فراهم می‌کند.

پلتفرم PowerStore در دو مدل محصول موجود است PowerStore T و PowerStore X ، مدل‌های PowerStore T آرایه‌های ذخیره‌سازی bare-metal  هستند که می توانند منابع بلوک، فایل و vVol را به همراه خدمات داده‌های متعدد و عملکردی ارائه دهد. مدل‌های PowerStore X  برنامه‌های در حال اجرا را از طریق قابلیت AppsON مستقیما روی دستگاه فعال می‌کنند. در این مدل‌ها یک لایه بومی VMware ESXi در کنار سیستم عامل PowerStore برنامه‌های تعبیه شده را به صورت ماشین‌های مجازی اجرا می‌کند،

طراحی یکپارچه PowerStore فرمت‌های ذخیره‌سازی بلوک، فایل سازمانی و vVols را در یک رد پا با چگالی بالا ادغام می‌کند و یک پلتفرم راحت و آسان مدیریتی برای نوآوری گسترده ارائه می‌کند، این محصول از برنامه‌های متنوعی مانند پایگاه داده‌های بزرگ مقیاس، برنامه‌های بومی ابری، تجزیه و تحلیل اینترنت اشیا مبتنی بر لبه و مخازن محتوای مبتنی بر فایل پشتیبانی می‌کند که برای هر دو هدف عمومی و بارهای کاری تخصصی ایده‌آل است.

این پلتفرم با پشتیبانی از شبکه فیزیکی چند پروتکلی شامل ۳۲ گیگابیت FC و ۱۰۰ گیگابیت اترنت و گزینه‌هایی برای برآورده کردن الزامات تخصصی، مانند DC/low-line-power، راه‌حل‌های NEBSready یا انطباق دولتی، به صورت یکپارچه با زیرساخت‌های موجود سازگار می‌شود. مهم نیست که استراتژی کسب‌و‌کار شما چگونه است، طراحی کامل و سازگار PowerStore می‌تواند به شما کمک کند پیشرفت منحصر به فرد خود را بسازید.

عملکرد ثابت و قابل پیش‌بینی مدت‌هاست که پایه‌ای برای موفقیت حجم کار بوده است، اما نیاز کلیدی جدید برای فناوری اطلاعات توزیع‌شده، عملکردی است که می‌تواند با نیازهای شما گسترش یافته و رشد کند. PowerStore که از پایه برای فناوری NVMe ساخته شده است، از SSDهای Intel® Optane™ NVMe دو پورت و حافظه‌های کلاس ذخیره‌سازی در دستگاه (شاسی پایه و توسعه) به علاوه NVMe-oF در شبکه خارجی بهره می‌برد. این اکوسیستم NVMe سرتاسری، IOPS  بسیار بالا و تأخیر کم را ارائه میکند و دریافت ارزش طولانی‌مدت از طریق چرخه‌های عمر راه‌حل‌های متعدد را تضمین می‌کند، گسترش قابلیت‌های پیکربندی اولیه PowerStore ساده و کارآمد است، زیرا عملکرد و ظرفیت می‌توانند به طور مستقل مقیاس شوند. هر دستگاه PowerStore دارای دو گره فعال-فعال است و می‌تواند با افزایش تدریجی تک درایو تا ظرفیت بیش از ۴.۷ PBe NVMe رشد کند. ۴ دستگاه‌ متعدد را می‌توان در یک پیکربندی وابسته برای افزایش قدرت پردازش و ظرفیت‌های بیش از ۱۸ PBe NVMe دسته‌بندی کرد.

مهم نیست که چگونه رشد می‌کنید،  PowerStore از داده‌های حیاتی تجاری با در دسترس بودن ۹۹.۹۹۹۹ درصد محافظت می‌کند. ۲ موتور تاب‌آوری پویا (DRE) PowerStore از روش‌های مجازی‌سازی پیشرفته برای محافظت در برابر خرابی همزمان درایو استفاده می‌کند و در عین حال سطوح بالایی از کارایی و صرفه‌جویی در هزینه را حفظ می‌کند، در محیط‌های چنددستگاهی، فایل‌های بومی، بلوک و تکرار vVols تحرک داده‌ها و حفاظت snapshotهای غیرقابل تغییر مبتنی بر سیاست را برای هر بار کاری فراهم می‌کند. در فواصل بزرگتر (تا ۶۰ مایل)، همانندسازی همزمان مترو بومی یک راه حل نرم‌افزاری با دسترسی بالا، RTO/RPO صفر، قابل تنظیم در کمتر از شش کلیک و بدون هزینه اضافی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 PowerStoreبه شما کمک می‌کند با قابلیت‌های همیشه فعال مانند رمزگذاری data-at-rest مبتنی بر سخت‌افزار، کنترل‌های دسترسی مبتنی بر نقش (RBAC)، حفظ سطح فایل (FLR)، راه‌اندازی امن با (HWRoT)، تجزیه و تحلیل امنیت سایبری و حفاظت از باج افزار از تهدیدات امنیت سایبری که دائما در حال تحول هستند جلوتر بمانید. امنیت سایبری در واقع یکی از پایه‌های PowerStore است و فرآیند توسعه همسو با NIST این پلتفرم، طیف گسترده‌ای از استانداردها و بهترین شیوه‌های صنعت را پیاده‌سازی می‌کند.

هوش یکپارچه PowerStore کارایی، عملکرد و در دسترس بودن را بدون مداخله دستی از جانب شما تنظیم می‌کند، حتی زمانی که استراتژی‌های شما به سرعت تغییر می‌کنند. همه سرویس‌های ذخیره‌سازی به‌محض قرار دادن یک درایو جدید به‌طور خودکار پیکربندی می‌شوند. همانطور که راه حل تکامل می‌یابد، هزینه‌ها به طور مداوم پایین می‌مانند. این سیستم با کاهش هوشمند داده‌ها به صورت همیشه فعال، میانگین تضمین شده DRR3 4:1 را بدون به خطر انداختن عملکرد ارائه می‌دهد، فرآیندهای AI/ML ده‌ها کار فشرده و نقاط تصمیم‌گیری را برای دستگاه‌های فردی و خوشه‌ای حذف می‌کنند. از قرار دادن حجم تا انتقال، تعادل منابع و حل مشکل، PowerStore تحویل سریع‌تر برنامه‌ها و خدمات را با کاهش تعامل مدیریتی تا ۹۹ درصد امکان‌پذیر می‌کند.

 هنگامی که نیاز به تصمیم‌گیری دارید، PowerStore به شما امکان می‌دهد با تجزیه و تحلیل هوشمند و بینش‌های مرتبط در سرتاسر چندین زیرساخت، از جمله سرورها، ذخیره‌سازی، شبکه و ابر، به سرعت پیشرفت کنید. برنامه CloudIQ با حل سریع‌تر مشکلات (تا ۱۰ برابر سریع‌تر) و دسترسی آسان مبتنی بر ابر به کاهش خطر امنیت سایبری، بهبود بهره‌وری کارکنان و پیش بینی نیازهای آینده کمک می‌کند.

هوش PowerStore از طریق یک REST API قدرتمند به‌علاوه ادغام‌های داخلی با چارچوب‌های هماهنگ‌سازی پیشرو، اکوسیستم کلی شما را ساده، توسعه برنامه‌ها را تسهیل و گردش‌های کاری ذخیره‌سازی را خودکار می‌کند. به عنوان مثال، کاربران DevOps می‌توانند استقرارها را از روز به ثانیه کوتاه کنند و با استفاده از قابلیت‌های ادغام Ansible پلتفرم و پلاگین CSI، PowerStore را مستقیما از Kubernetes تهیه کنند. ماژول‌های ذخیره‌سازی کانتینری دل عملکردهای ذخیره‌سازی سازمانی اضافی را برای تسهیل بارهای کاری بومی ابری به Kubernetes می‌آورند و پشتیبانی Amazon EKS به شما امکان می‌دهد هماهنگی کانتینر را در ابرهای عمومی و داخلی اجرا کنید.

معماری نرم‌افزار محور PowerStore با پشتیبانی از طیف وسیعی از خدمات ابری ترکیبی و چند ابری، انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد. از راه‌حل‌های VMware Cloud Foundation (VCF) که مدیریت روی vSphere را به فضای ابری گسترش می‌دهد، تا پشتیبان‌گیری رمزگذاری‌شده بسیار کارآمد با PowerProtect DD Virtual Edition Cloud Tier یا محیط‌های کاملا مدیریت‌شده Cloud Data Services، PowerStore به شما کمک می‌کند از نقاط قوت هر کدام از تامین کنندگان خدمات ابری در حالی که هزینه کلی کاهش یافته و کنترل کامل داده‌های شما حفظ می‌شود، استفاده کنید.

PowerStore هم قابلیت مشاهده سرتاسر VMware را در رابط PowerStore Manager و هم توانایی ارائه خدمات PowerStore در سطح VM را مستقیما از vSphere ارائه می‌دهد. مهم نیست که کدام دیدگاه مدیریتی را ترجیح می‌دهید، این ادغام‌ها به شما کمک می‌کند تا نحوه مصرف منابع PowerStore را در یک محیط VMware تجزیه و تحلیل و کنترل کنید که تلاش و ریسک را به حداقل می‌رساند و سرعت عمل بیشتر را برای حل مسائل ارائه می‌کند.

اگر مزایای PowerStore همین‌جا به پایان می‌رسید، این مجموعه قدرتمند از ویژگی‌های سازمانی به قدر کافی ارزش برای آینده ارائه می‌داد. اما این پلتفرم همچنین برای ساده سازی انتقال، زمانی که خود فناوری PowerStore تکامل می‌یابد، طراحی شده است، معماری نرم‌افزار مبتنی بر کانتینر PowerStore که به نام PowerStoreOS شناخته می‌شود، عملکرد، تحمل خطا و امنیت را با جداسازی اجزای سیستم‌عامل به‌عنوان میکروسرویس بهبود می‌بخشد. این انعطاف‌پذیری منحصربه‌فرد نه تنها ویژگی انقلابی AppsON را فعال می‌کند، همچنین به تیم مهندسی PowerStore  اجازه می‌دهد تا ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را با سرعتی بی‌سابقه ارائه دهند و نوآوری‌ها را به سرعت به مشتریان در قالب ارتقاءهای بدون اختلال منتقل کنند.

همه نرم‌افزارهای آرایه همراه با خرید سخت‌افزار ارائه می‌شوند. هم نسخه اولیه سیستم‌عامل و هم بسته عملکرد مداوم و ارتقاء ویژگی‌ها. هیچ مجوزی برای خرید و نگهداری وجود ندارد و تمامی پیشرفت‌های نرم افزاری بدون هزینه برای طول عمر محصول ارائه می‌شوند، پلتفرم سخت افزاری ماژولار PowerStore نیز برای مدرن باقی ماندن به طور مداوم طراحی شده است. مشتریان نسل ۱ می‌توانند عملکرد دستگاه فعلی خود را از طریق یک تعویض گره/کنترلگر ساده ضمن حفظ درایوهای موجود، شاسی پایه و هر محفظه توسعه‌ای که دارند به نسل ۲ معادل (یا مدل بالاتر) ارتقا دهند. این به‌روزرسانی‌های داده در محل بدون از کار افتادن یا تاثیر در برنامه کاربردی انجام می‌شوند.

به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری بدون اخلال در PowerStore زمانی که به عنوان گزینه‌های افزودنی خریداری می‌شوند بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند، اما Dell با برنامه پیشرو در صنعت Anytime Upgrade این مزیت را یک قدم جلوتر می‌برد. Anytime Upgrade ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه برای استفاده از معماری سازگار PowerStore است. برخلاف سایر برنامه‌ها،  Anytime Upgrade انعطاف‌پذیری واقعی را فراهم می‌کند، هم از نظر تعداد روش‌هایی که می‌توانید زیرساخت خود را تغییر دهید هم با شرایط انعطاف پذیر

ما در مورد پلتفرم Dell Technologies صحبت می‌کنیم، به این معنی شما از تمام مزایای کار با یک زیرساخت قابل اعتماد در سطح جهانی برخوردار هستید. شما هرگز محدود به یک راه حل یا الگوی استقرار نخواهید بود. دل دارای تجربه تجاری گسترده و دانش عمیق حجم کاری برای کمک است شما گزینه‌های خود را در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است باز نگه می‌دارید. با تکیه بر PowerStore می‌توانید برای آینده‌ای بدون محدودیت آماده شوید.

PowerStore

خلاصه مطلب

معماری نرم افزار PowerStore به گونه‌ای طراحی شده است که به شما مزیت چابکی دائمی بدهد و در عین حال پیچیدگی مدیریت را حذف کند.

نام و نام خانوادگی

ادمین سایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا